För medlemmar

Som medlem gör du Sköldkörtelförbundets röst starkare, men du får också…

• Möjlighet att ingå i en lokal eller regional förening, se Verksamhet på din hemort
  • Möjlighet att träffa andra med samma problem för att utbyta erfarenheter
  • Exklusiv och regelbunden information med bland annat senaste nytt, via Facebook och e-post samt vår- och höstbrev via ytpost för dig utan e-postadress.
  • Tillgång till Sköldkörtelförbundets slutna Facebookgrupp, exklusivt för dig som betalande medlem
  • Tillgång till en personlig support för dina frågor och funderingar
  • Möjlighet att lära dig mer om din sköldkörtelsjukdom
  • Rabatterade inträden och förtur till föreläsningar och evenemang
  • Medlemsrabatt hos Fitness24Seven (18% på årskort), Grön interiör (10%), Blodkollen (15%), Werlabs (15%), Holistics via vitamera.se (10%)

På förbundsmötet är alla medlemmar välkomna att delta, rösta om frågor kring förbundets arbete och välja förbundsstyrelse.

Missa inte våra utskick!
En del medlemmar får inte förbundets nyhetsbrev i e-posten. För att inte missa information från förbundet måste du kontrollera att din e-postklient godkänt e-postadresserna info(at)skoldkortelforbundet.se och medlemsregister(at)skoldkortelforbundet.se som giltiga/betrodda avsändare (kontrollera i skräpposten/spamkorgen om du har e-post från oss där). Kontrollera också att du har utrymme i mejlkorgen samt att du på din medlemssida fyllt i korrekt e-postadress.

Bli medlem idag