För medlemmar

Sköldkörtelförbundet verkar för förbättrad vård, behandling och diagnostisering av sköldkörtelsjukdomar. Vi sprider kunskap, har kontakt med politiker, skriver debattartiklar och försöker påverka vården till det bättre.

Som medlem stödjer du vårt arbete och gör vår röst starkare, men du får också…

• Inbjudningar till föreläsningar, evenemang och medlemskvällar
  • Månadsutskick med medlemsbrev per e-post och vår- och höstbrev för dig utan e-postadress
  • Tillgång till prioriterad e-postadress för kontakt med förbundet gällande frågor kring din hälsa
  • Tillgång till Sköldkörtelförbundets slutna Facebookgrupp, exklusivt för dig som betalande medlem
  • Möjlighet att ingå i lokalgrupp på ort i din närhet, se mer under För medlemmar/ Verksamhet på din hemort
  • Medlemsrabatt hos Blodkollen (15 procent), Werlabs (15 procent) och Holistics (10 procent)
  • Alltid först med inbjudningar till olika evenemang där medlemmar har rabatterade inträden

På Förbundsmötet (årsmötet) är alla medlemmar välkomna att deltaga, rösta om frågor kring förbundets arbete och välja styrelse.

Missa inte våra utskick!
En del medlemmar får inte förbundets nyhetsbrev i e-posten. För att inte missa information från förbundet måste du kontrollera att din e-postklient godkänt e-postadresserna info(at)skoldkortelforbundet.se och medlemsregister(at)skoldkortelforbundet.se som giltiga/betrodda avsändare (kontrollera i skräppost/spam eller liknade om du har e-post från oss där). Kontrollera också att du har utrymme i brevlådan samt att du på din medlemssida fyllt i korrekt e-postadress.

Bli medlem idag