För medlemmar

Sköldkörtelförbundet verkar för förbättrad diagnostisering, vård och behandling av sköldkörtelsjukdomar. Vi sprider kunskap, skriver debattartiklar, anordnar föreläsningar och den årligen återkommande Sköldkörteldagen för att uppmärksamma Internationella sköldkörteldagen. Genom kontakter och möten med politiker, myndigheter, vårdgivare, läkemedelsbolag och intresseorganisationer gör vi vårt allra bästa i att påverka vården till det bättre.

Som medlem stödjer du vårt arbete och gör vår röst starkare, men du får också…

• Inbjudningar till föreläsningar, evenemang och medlemskvällar
  • Månadsutskick med medlemsbrev per e-post och vår- och höstbrev för dig utan e-postadress
  • Tillgång till prioriterad e-postadress för kontakt med förbundet gällande frågor kring din hälsa
  • Tillgång till Sköldkörtelförbundets slutna Facebookgrupp, exklusivt för dig som betalande medlem
  • Möjlighet att ingå i en lokal eller regional förening, se Verksamhet på din hemort
  • Medlemsrabatt hos Fitness24Seven (18% på årskort), Grön interiör/groninterior.se (10%), Blodkollen (15%), Werlabs (15%), Holistics via vitamera.se (10%)
  • Alltid först med inbjudningar till olika evenemang där medlemmar har rabatterade inträden

På Förbundsmötet (årsmötet) är alla medlemmar välkomna att delta, rösta om frågor kring förbundets arbete och välja styrelse.

Missa inte våra utskick!
En del medlemmar får inte förbundets nyhetsbrev i e-posten. För att inte missa information från förbundet måste du kontrollera att din e-postklient godkänt e-postadresserna info(at)skoldkortelforbundet.se och medlemsregister(at)skoldkortelforbundet.se som giltiga/betrodda avsändare (kontrollera i skräpposten/spamkorgen om du har e-post från oss där). Kontrollera också att du har utrymme i mejlkorgen samt att du på din medlemssida fyllt i korrekt e-postadress.

Bli medlem idag