Nu får du som medlem 17% rabatt på årskort hos Fitness24Seven

Kalla det fysisk aktivitet, att röra på sig eller träna. Oavsett val av ord så har det visat sig ha många goda effekter, både för kropp och själ, och så även för personer med sköldkörtelsjukdom. Med denna rabatt hoppas vi kunna uppmuntra våra medlemmar till fysisk aktivitet, att röra på sig eller träna!*

Fitness24Seven beskriver sig så här:

Vi riktar oss till dig som vill kunna träna när som helst på dygnet utan att behöva spendera en förmögenhet. Vår övertygelse är att den bästa träningen är den som blir av. Därför erbjuder vi dig kvalitativ träning dygnet runt, alla dagar i veckan, nära dig och till ett förmånligt pris. Vi kallar konceptet Hälsa på dina villkor.

Det tycker vi rimmar väl med Sköldkörtelförbundets värderingar. Fitness24Seven är dessutom Nordens snabbast växande gymkedja och har idag över 150 gym och säte i 4 länder (Sverige, Norge, Finland och Polen). Det som särskiljer Fitness24Seven från många andra gym är öppettiderna som sträcker sig dygnet runt och deras separata avdelningar för kvinnor, så kallat tjejgym. Med ett och samma kort får man tillgång till alla Fitness24Sevens gym (i alla länder) och gruppträning (på plus-gym) utan extra avgifter. Klicka här för att hitta närmaste Fitness24Seven-gym.

För att ta del av rabatten 17% på årskort behöver du som är medlem visa upp det senaste medlemsbladet från Sköldkörtelförbundet, som ska vara skickat till din e-postadress, i din telefon eller som utskrift när du köper årskortet. För nya medlemmar går det bra att visa upp det välkomstmejl som skickas ut till nya medlemmar.

* En del personer blir sämre i sin sjukdom när träningsbelastningen blir för stor. Kroppens reaktion på belastning måste därför vara rättesnöre för hur mycket man aktiverar sig. Ett individuellt anpassat upplägg för fysisk aktivitet rekommenderas.

Tillsammans kan vi göra skillnad! Vi arbetar för: Ökad kunskap – Individanpassad vård – Friskare liv för alla med sköldkörtelsjukdom. Bli medlem idag!