Nu kan du köpa din biljett till Sköldkörteldagen 2016

Välkommen på Sköldkörtelföreningens evenemang som uppmärksammar den internationella sköldkörteldagen.

Missa inte en späckad heldag med Sveriges vassaste endokrinolog Stefan Sjöberg som berättar om sin senaste forskning, danska författaren Helle Sydendal vars bok förändrat vården i Danmark och paleoexperten Cecilia Nisbet Nilsson som presenterar sin Autoimmun kokbok – läkande paleokost. En heldag i hälsans tecken med chansen att träffa experter inom området och samtala med andra i samma situation under en trevlig lunch..

Varmt välkommen till Östra Real, Karlavägen 79 i Stockholm den 21 maj, då vi slår upp dörrarna kl 10.

Det är andra året som vi anordnar denna dag för att uppmärksamma “World Thyroid Day”.

Det var en otrolig och välbesökt dag förra året. Vi hade behövde fler platser – detta har vi ordnat i år.
Boka din biljett nu så att du inte riskerar att missa denna heldag för sköldkörtelhälsa.

All bokning sker via Billetto där du behöver skapa ett konto.
Biljetten betalas med kort och du kan via bokningssystemet beställa avbokningsskydd.

Boka din biljett och betala den med kort här

Din medlemsavgift ska vara betalad för att du ska kunna nyttja reducerat biljettpris. Om du inte är medlem i Sköldkörtelföreningen betalar du det högre priset.

Har du frågor? Kontakta oss på info@skoldkortelforeningen.se

Sponsorer under dagen är följande företag

bild_2_160407_01_skoldkorteldagen

bild_1_160407_01_skoldkorteldagen

bild_3_160407_01_skoldkorteldagen

Ett stort tack till Holistic, www.holistic.se som stöttar Sköldkörteldagen med fin gåvor till deltagarna.bild_4_160407_01_skoldkorteldagen

Tack till Blodkollen, www.blodkollen.se och Madeleine Marcus, www.madeleinemarcus.se som bidrar till fina priser vid utlottning under dagen.

bild_5_160407_01_skoldkorteldagen