Nu släpper vi filmerna på föreläsningarna från Sköldkörteldagen 2016

Du som är medlem i Sköldkörtelföreningen har nyligen fått ett e-postmeddelande från oss med länk och kod för att kunna se den första av fyra föreläsningar från Sköldkörteldagen som ägde rum den 21 maj. Detta är en förmån för dig som är medlem i föreningen och framförallt till dig som är medlem OCH inte hade möjlighet att komma till Stockholm för att uppleva dagen live.

Är du medlem kan du även logga in på “Min sida” och ta del av länkarna till föreläsningarna där.

Än så länge har vi vara släppt föreläsningen med Cecilia Nisbet Nilsson från www.swedishpaleo.se som föreläste om autoimmun kost. Cecilia har nyligen även släppt den första svenska kokboken med autoimmun kost.

Inom kort lättar vi även på locket för föreläsningarna med Helle Sydendal som skrivit boken “Få livet tillbaka” – en bok som ändrat vården för sköldkörtelpatienter i Danmark.
Dr Helena Rooth Svensson och docent, endokrinolog Stefan Sjöberg är också filmade och deras föreläsningar släpps även de inom kort! Håll utkik i din e-post!

Är du inte medlem än är det en bra anledning att bli det nu. Betala med kort så erhåller du våra utskick och missar inga föreläsningar.