Min sida

Min Sida – inloggning med dator Min Sida – inloggning med MOBIL

Information om inloggning

Klicka på knappen ovan för att logga in. Inloggningsuppgifter hittar du på ett inbetalningskort som du har fått ifrån oss, via e-post eller ytpost. Du kan också klicka på ”Glömt lösenord?” under inloggningsrutan och ange den e-postadress du har registrerad hos oss (dvs den e-postadress till vilken du får utskick från SKÖF), och får då dina inloggningsuppgifter (medlemsnummer och lösenord) skickad till denna e-post.

Uppdatera dina uppgifter (e-post)

Din postadress uppdateras automatiskt vid flytt då vi regelbundet uppdaterar efter Statens personadressregister, SPAR. Vid byte av e-postadress behöver du uppdatera oss om detta, vilket du gör genom att logga in på Min sida och klicka på ”Ändra mina uppgifter”.

Förnya medlemskap

Här kan du som befintlig medlem betala din faktura och på så vis förnya ditt medlemskap.

Vi rekommenderar att genomföra betalningen via dator/surfplatta eftersom betalningssidan inte är helt mobilanpassad. (Inloggning via Safari på Mac fungerar tyvärr inte.)

• Fyll i medlemsnummer (4-5 siffror) och lösenord
  • Klicka på knappen ”Fakturor”
  • Under obetalda fakturor hittar du två ikoner längst ut till höger. Klicka på ”skriva-ut-ikonen” för att hämta fakturan som pdf. Klicka på ”CC” för att betala med kontokort/betalkort/kreditkort via Svea Webpay.

Tänk på att betalningsmottagaren är Bizsys (eftersom vi anlitar en tredjepart för detta).

Utskriftsvänliga manualer

Här kan du hämta manualer som pdf:er (för utskrift) som stöd när du loggar in och förnyar ditt medlemskap via ”Min Sida”.

Inloggning via dator Inloggning via mobil