Medlemskap 2020

Tack för att du fortsätter att vara medlem i förbundet, det betyder mycket för oss! Ju fler vi är ju mer kan vi påverka och driva på för bättre vård och ju mer kan vi informera patienter som är drabbade av sköldkörtelsjukdom.

Om du ännu inte betalat in medlemsavgiften för 2020 vill vi påminna om att göra det så snart du har möjlighet. I början av november fick du som medlem den första fakturan för 2020 års medlemsavgift till din e-post. Du som inte har mailadress registerad hos oss ska ha fått fakturan per post.

Som medlem får du också tillgång till vår facebookgrupp (sök på förbundets namn och sök medlemskap) samt ett antal medlemsrabatter som finns längst ner i medlemsbreven från oss.

Hur hittar du ditt inbetalningskort?

Genom att söka på ämnet ”Tack för att du väljer att vara medlem i Sköldkörtelförbundet 2020!” skickat den 5 november 2019. I detta mejl finns ditt inbetalningskort som bifogad fil.

Du kan också logga in på ”Min sida”. Dina inloggningsuppgifter (medlemsnummer och lösenord) får du enkelt genom att klicka på ”Glömt lösenord?” under inloggningsrutan och ange den e-postadress du har registrerad hos oss (dvs den e-postadress till vilken du får utskick från Sköldkörtelförbundet), och får då dina inloggningsuppgifter skickad till denna e-post. Klicka här för att komma till ”Min sida”, mer information och manual för hur man betalar.