Idag har vi från Örebro Län varit på marknad i Rudskoga. Vi har haft pyssel för barnen,ca 15 st och ett 30-tal fina samtal med både sjuka och anhöriga. Vi hoppas på nya medlemmar till många nya länsföreningar då besökare kom både nära och långväga!
Känns skönt att kunna stötta
“Det känns på något sätt skönt att kunna stötta, genom ett medlemskap. Jag bryr mig jättemycket om det här, just eftersom det är nånting som har påverkat mig och mitt liv väldigt mycket. Så det är jätteviktigt att Sköldkörtelförbundet finns. Och om det lilla kan bidra till något större för mig och för andra, så är det ju jättebra.”