Örebro på hockeymatch i Karlskoga!

Publicerad:

Ikväll var vi i Nobelhallen I Karlskoga. Hockeymatch BIK-Modo. Förväntad publik 3000-4000 åskådare.

Sjuk men inte ensam

“Det var något som också var en stor grej för mig i början. Att jag var inte konstig i huvudet. Jag hade ingen depression eller någonting, utan jag var sjuk. Och jag var inte ensam. Det är viktigt att man känner att man inte är ensam tycker jag. Att man kan träffa och prata med andra i liknande situation.”

Gå med i Sköldkörtelförbundet du också! » Se vad ett medlemskap kan ge dig och vad ditt stöd bidrar till
Susanne, 56 år, medlem sedan 2017
Mer Länsföreningarnas arbete