Samtalsträffar Hösten 2021

Nu har Folkhälsomyndigheten tagit bort de restriktioner vi levt med under så lång tid. Vi kan börja planera framåt.

Ett första led i detta är att bjuda in till fysiska samtalsträffar i länet. Vi kommer också hålla några digitala för de som ännu inte vill träffa så många människor.

Vi kommer dock hålla nere deltagarantalet på de fysiska träffarna för att fortfarande kunna hålla avstånd. De kommer därför vara beroende av storlek på den aktuella lokalen. Anmälan behöver göras och kommer ske i samarbete med Studieförbundet Vuxenskolan. För att få länk till anmälan och detaljerad info vill vi att ni mailar in till oss på orebro(a)skoldkortelforbundet.se

Datumen som gäller är:

Söndag 17 oktober 15.00 i Örebro

Tisdag 26 oktober 18.00 kör vi digital träff via TEAMS (främst för de i vår region men andra kan få delta vid få lokalt anmälda)

Tisdag 16 november i Karlskoga

Onsdag 24 november 19.00 kör vi digital träff via TEAMS (främst för de i vår region men andra kan få delta vid få lokalt anmälda)

Tisdag 7 december 18.00 i Askersund